فارسی | English
Pardis Commercial Group فخر پردیس
  1. خانه
  2. مقالات
  3. درباره ما
  4. آشنایی با شرکت بازرگانی پردیس

آشنایی با شرکت بازرگانی پردیس

 

 

شرکت پردیس فخر یکی از شرکتهای بازرگانی ساخت یافته در زمينه تأمین انواع مواد اولیه صنايع غذایی شامل  شيريني، شکلات، کيک و کلوچه، محصولات نانوايي و لبنی و بستني، روغنی،  دارویی و آرایشی _ بهداشتی مي باشد كه محصولات متنوع و مرغوبي را براي گروه وسيعي از تولید كنندگان بزرگ و نامی کشور عزیزمان در خصوص تولید محصولات داخلی و صادراتی تأمین مي نمايد.

شرکت پردیس فخر به پشتوانه سوابق و تجربیات ارزشمند مدیران خود و همچنین به کارگیری علم روز در راستای ارائه بهترین کالا ها و خدمات، همراهی دانا و قدرتمندی برای تولید کنندگان برتر، نامی و بلند پرواز کشور عزیزمان ایران، که آرمان رسیدن به عرصه بین المللی را دارند می باشد.

شرکت پردیس فخر  با سرمايه گذاري وسيع خود در زمینه تامین مواد اوليه این امکان را برای شرکت های تولید کننده به وجود می آورد که کالاهای مورد نیاز خود را مناسب با شرایط خاص خود با بالاترین کیفیت، کمترین قیمت، کوتاهترین زمان ممکن (حتی در لحظه) و با دریافت بهترین خدمات پس از فروش تامین نمایند. مزيتهاي علمی،الکترونیکی، اقتصادي، خدمات متمايز و منسجم در شرکت پردیس فخر  موجب شده رشد گروه به مراتب افزون و سريع تر از بازار باشد.

شرکت پردیس فخر ، ضمن ارج نهادن به موضوع كيفيت، مرغوبيت و رضایت مشتری به خلاقيت و نوآوري در فعاليتها و فرمولاسیون توليد محصولات، توجه خاص مبذول داشته به صورتيكه امکان شرکت در سمینارها و کارگاه های آموزشی در محیط کارخانه مبدأ و آشنایی با اطلاعات روز دنیا را برای مسئولان تحقیق و توسعه شرکت های تولید کننده مقدور می سازد.

شرکت پردیس فخر ، به لحاظ سابقه طولانی، كيفيت کالاهای خود و با توجه به خدمات گسترده و دامنه دار به مشتريان و با عنايت به سياست مستمر رشد و توسعه، در میان توزیع کنندگان مواد اولیه و تولید کنندگان از اعتبار و شهرت خاصي برخوردار است.

با توجه به وفاداري ، اطمينان و اعتمادي كه همکاران عزیزمان در بازار و صنعت در ايران و شرکای تجاری ما در سراسر جهان از خود نشان داده اند، شرکت پردیس فخر  مسئوليت به مراتب سنگين تري در خود احساس نموده و موجب گرديده است كه با جديت و پشتكار بيشتري در جهت ايجاد بازار رقابتی سالم و عرضه بهترین خدمات به تولید کنندگان جديت نمايد و تمامي اين تلاش ها در جهت رضايت مشترياني است كه ارزشمندترين دارائي و ثروت شرکت پردیس فخر  مي باشند.

شرکت پردیس فخر  نه تنها از ابعاد تامین، فروش، توزيع کالاها و خدمات پس از فروش با قاطعيت تمام رهبريت بازار را در طيف محصولات شيريني، شكلات، لبنی و بستنی برعهده داشته بلكه در صنایع دیگر نیز در حال دستیابی به جایگاه والایی است.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات تایید شده: 2 نظرات تایید نشده:
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی